miercuri, 16 iunie 2010

cea mai cul zi evăr.

Cul = am o nouă manie de la mr. Metal. A repetat aşa de des cuvântul ăsta încât am început să-l folosesc şi eu :]]

Poate te întrebi de ce a fost o zi mişto. Pe scurt ţi-aş spune că a fost ziua în care am simţit cu adevărat vacanţa, dar hai să o lungesc puţin ca să citeşti şi tu ceva.
M-am trezit pe la vreo doişpe jumate şi am pierdut timpul ceva. Când am intrat pe mess, pe la două, am vorbit cu Nya şi am hotărât să ne întâlnim în Heră. <33 Pentru prima dată în viaţă am fost punctuală. La patru fix eram la statuia lui Charles de Gaulle [ parcă aşa se scria ] . Adică, eu şi punctualitatea sunt două cuvinte total diferite :]] . E prima dată când o vedeam pe Nya face to face. Ah, ce scumpă e! <3 Arăta aşa de cute! Îmi place culoarea ochilor ei. E specială...un fel de ciocolatiu. Şi ce-mi plăcea pălăriuţa ei gothic lollita <3. Arăta aşa de mişto. Am mers noi încetişor pe la skateri ca să vedem cine trăia pe acolo şi apoi am luat-o spre lac. Dupaia am mers pe insula trandafirilor [ parcă aşa se numea ] şi am trecut în partea cealaltă a parcului. De acolo am luat-o pe o alee pe marginea lacului şi am mers şi am mers până când Nya a zis să ne întoarcem că dacă mai mergeam ajungeam la Gara Băneasa. Şi te pomeneai că mai aveam puţin şi ajungeam :)) . Ne-am întors din nou la skateri şi dupaia am mers again la locul de unde se ia feribotul. Apoi ne-am mai fâţâit prin zona aia. Ah, şi ce ne-am distrat! A fost aşa de mişto! Am trăncănit despre diferite chestii şi ne-am amuzat muult şi , desigur, ne-au pişcat ţânţarii :]] . Şi ghici cu cine ne-am întâlnit? Cu un coleg de-al Nyei [ Ştefan parcă-l chema ] . God, ce copil enervant ! >.< Am trecut de două ori pe lângă el şi îi zicea lui Nya: Ai bani? Ai bani? Ai bani? Doamne, zici că era o casetă stricată >.< . Pe la şapte şi jumătate am plecat. În concluzie, a fost o ziii supeeeeeeeer ! Nya e aşa de cute, scumpă <3 [ hai că nu mai găsesc sinonime :)) ] şi sper să ne întâlnim din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu