luni, 21 iunie 2010

O zi cu peripeţii

N-am mai trecut de mult pe aici, nu ? Hai să vă povestesc ce s-a întâmplat în această minunată zi : > .
Dimineaţă, adică pe la doişpe şi ceva - unu :]], am vorbit cu Dana pe mess ca să mergem pe afară. Unde să merem noi? Unde? Ei bine, ne-am întâlnit la trei la colţ [ celebrul loc de întâlnire de vreo şase - şapte ani ] şi de acolo ne-am dus la Piaţa Romană. Am păpat la KFC şi, apoi, ne-am dus la Diverta. Dana a vorbit cu tatăl ei şi zicea că era posibil ca el să-i ia bilet la Metallica. Ne-am dus la Vodafone să întrebăm dacă mai erau bilete, căci ne rugase tatăl ei, şi am aflat că mai erau. Mai apoi, am mers la staţia de 311 de la Rosetti şi am alergat după autobuzul din staţie, dar nu l-am prins. Ei bine, l-am aşteptat pe celălalt şi am mers cu el muulte staţii până în Ior. L-am invitat şi pe Mika, dar cică dormea şi a zis că 'mai vedem', dar, ce surpriză!, n-a venit. Adică, dacă era obosit după drum nu existau multe şanse să vină. En fin, am mers în Titan şi ne-am aşezat pe o bancă, la copac. Am stat şi-am discutat şi, pe-o bancă la două distanţă de noi, s-a aşezat un tip între vărste. Arăta tare ciudat săracu. Apoi, când am plecat, am trecut pe lângă el şi ne-a arătat mândria lui, adică pula, şi ne-a întrebat: 'Fetele, nu aveţi un ceas?'. Mda, îl interesa tare mult cât era ceasul . . Ne-am cărat de acolo repede, râzând, dar, poate, puţin şocate şi uimite. Am mers în Ior şi, pe aleea principală, l-am văzut pe pedofil. Ah, ce ne-am ascuns după un zid ca să nu ne vadă :]] . Oamenii se uitau la noi de parcă eram nebune de legat :)). Ne-am aşezat pă iarbă în faţă, acolo unde am stat şi cu Mika şi ne-am făcut nişte poziţe şi am trăncănit. Dupaia, am zis să mergem şi noi să ne mai fâţâim. Ne-am luat câte o îngheţată cu două cupe [ eu cu caramel şi tiramisu şi dana cu fructe de pădure şi ciocolată ] şi ne-am aşezat pe o bancă acolo unde traversezi ca să ajungi în Titan. Nu am vrut să merg în Titan. Nu aveam nici un pic de chef, chiar dacă Dana tot trăgea de mine. Într-un final, ne-am dus acolo, dar am trecut rapid pe lângă skateri şi ne-am dus la lac - exact pe unde fuse dragul nostru pedofilo - şi apoi ne-am mai fâţâit pe marginea lacului. Am urcat undeva, la nişte rampe, unde erau o groază de bikeri şi, spre surprinderea noastră, Ştefan [ unu blond ce fuse în şcoala noastră ]. Sincer, nu era urâţel, deşi la început eu nu l-am observat :]] . Ne-am dus la skateri şi ne-am aşezat pe iarbă, unde am stat cu Mika şi Simona atunci. Am stat ce-am stat şi apoi Dana a trebuit să plece şi eu am mers cu ea căci stăm în aceeaşi zonă [ la două străzi diferenţă ] . Mergeam noi pe lângă parc, pe trotoar, când mă întorc şi văd 311 venind şi noi eram departeee de staţie. Începem noi să alergăm douăzeci de metrii ca nebunele ca să prindem autobuzul. Şi, presto!, l-am prins deşi şoferul a fost drăguţ şi ne-a aşteptat. Ne-am trântit pe două scaune libere şi am stat liniştite tot drumul că ne dureau picioarele de la alergat.
Cam asta am făcut azi, dar a fost mişto.
Mâine vrem să ieşim din nou, dar trebuie să vină şi Mika. Să ne distrăm şi noi. Plus că eu trebuie să-l văd şi pe el înainte de a pleca în vacanţă. Trebuie să-i văd pe mai mulţi înainte de a pleca în vacanţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu