miercuri, 16 iunie 2010

hellow !

Me is Dy. O să fac o mică leapşă ca să mă prezit, dar întâi să mai zic ceva. Sunt o fire tare dezordonată şi, uneori, haotică.
Poate te întrebi de ce mi-am făcut blog. Nici eu nu ştiu :)) . Am vrut să am şi eu un mic loculeţ unde să pot trăncăni în pace.
Aşa, am zis de o leapşă, nu ? :]] Hai să o fac că poate uit :))

Nume:Only Dy.
Vârstă: împlinesc 14 în septembrie.
Culori favorite: Negru, roşu, alb, mov, gri şi albastru.
Prieteni: Rux, Ale, Dana, Anca, Alex şi Nya.
Muzică: Metal şi punk.
Formaţii: Sonata Arctica, Nightwish, Yellowcard, Red car wire, Metallica, Nickelback, Green Day.
Culoarea ochilor: Căprui.
Culoarea părului: Şaten închis.
Înălţime: 1.72 parcă.
Hobbyuri: Sk8boarding, scris, ieşitul p'afară, cântatul la chitară.

Cam atât cred că ar trebui să vă spun despre mine. Oricum, nu mă lungesc prea mult. Sunt Balanţă deci puteţi căuta mai multe pe net despre zodie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu